Slides, A Slideshow Plugin for jQuery
KRG NUHT
Slide 1

Приймальна комісія

  • Телефони для довідок:+38(067)9825281,+38(066)5821028,(044)529-89-55, (044)529-73-41
  • Урядова "гаряча лінія": 1545
  • Slide 2

    Підготовчі курси

  • Вступ до коледжу на навчання
  • Slide 3

    181 Харчові технології (Виробництво харчової продукції)

  • Фаховий молодший бакалавр з цього фаху виконує спеціальні роботи, пов’язані з організацією діяльності закладів ресторанного господарства
  • Slide 4

    181 Харчові технології (Виробництво хліба, кондитерських, макаронних виробів і харчоконцентратів)

  • Найдревніша професія „пекар” та найпривабливіша - „кондитер” створили цю спеціальність
  • Slide 5

    241 Готельно-ресторанна справа

  • Фаховий молодший бакалавр з даного фаху виконує спеціальні роботи, пов’язані з організацією діяльності закладів ресторанного господарства
  • Slide 7

    142 Енергетичне машинобудування (Монтаж і обслуговування холодильно-компресорних машин та установок)

  • Фаховий молодший бакалавр може займати первинні посади: майстер; механік; технік з експлуатації та ремонту; технік-конструктор; керівник малого підприємства апарату управління; начальник дільниці
  • Example Frame

    "Загальні особливості індустрії гостинності: міжнародний та вітчизняний досвід”

     


    14 березня 2025 рокуздобувачі освіти ВСП "Київського фахового коледжу ресторанного господарства НУХТ” прослухали гостьову лекцію на тему: "Загальні особливості індустрії гостинності: міжнародний та вітчизняний досвід”

    Лекцію проводила лектор: доцент кафедри готельно-ресторанної справи Дулька Ольга Степанівна.

    У заході приймали участь здобувачі освіти спеціальностей 181 "Харчові технології” та 241 "Готельно-ресторанна справа”.


     

     

    Під час проведеної лекції ознайомилися з широким спектром послуг, які спрямовані на задоволення потреб гостей, створення комфортного і приємного середовища для відпочинку та ділових зустрічей.


     

     

    Здобувачі освіти дізналися кілька загальних особливостей індустрії гостинності:

    1. Орієнтація на клієнта: Індустрія гостинності зосереджена на наданні високоякісного сервісу та забезпечені максимального комфорту для гостей. Важливо не тільки задовольняти потреби, але й створювати незабутні враження.

     


     

     

    2. Широкий спектр послуг: Сюди входять готелі, ресторани, кафе, курорти, туризм, організація подій та інші послуги, що покликані забезпечити комфорт і дозвілля для гостей.

    3. Сезонність та місцезалежність: Багато сегментів індустрії гостинності (наприклад, курорти, готелі) можуть залежати від сезонних змін. Також важливим є місцезнаходження - великі туристичні напрямки чи культурні столиці часто стають основними центрами цієї індустрії.

     

    4. Інновації та технології: Використання новітніх технологій, таких як онлайн-бронювання, мобільні додатки для послуг, автоматизація процесів обслуговування та покращення досвіду гостей, стає важливою частиною індустрії.

    5. Глобалізація:Завдяки розвитку туризму та міжнародним стандартам, готелі, ресторани та інші заклади часто орієнтовані на міжнародну аудиторію, що робить індустрію глобальною

     

    6. Етика та сталий розвиток: Індустрія гостинності все більше звертає увагу на сталий розвиток, використання екологічних матеріалів та практик, а також етичне ставлення до працівників та гостей.

    7. Професіоналізм персоналу: Високий рівень обслуговування та задоволення клієнтів залежить від компетентності та уважності персоналу, що є ключовим фактором успіху в цій індустрії.

    Індустрія гостинності є динамічною, вимагає постійного вдосконалення та готовності до змін, щоб відповідати вимогам сучасного ринку та задоволення клієнтських очікувань.

     

    Висловлюємо щиру подяку доценту кафедри готельно-ресторанної справи за проведену лекцію. Пояснення були чіткими і зрозумілими, а подача матеріалу - цікавою та захоплюючою.

     

    Автор: KRG
    Template not found: snow1.tpl