Ресторанне обслуговування
241. Готельно-ресторанна справа
5.14010102 "Ресторанне обслуговування"
Ресторанний ринок України наближається до європейської моделі. Все більше уваги ресторани приділяють тому, щоб навіть в дрібних деталях відповідати тим високим стандартам, які надає Європа. Наш навчальний заклад пропонує вам навчання за актуальною на сьогоднішній день спеціальністю "Ресторанне обслуговування". Ця спеціальність є наймолодшою в коледжі і найбільш популярною серед абітурієнтів.
Навчальний процес на відділенні організовується шляхом проведення:
- лекційних, практичних, лабораторних і семінарських занять;
- групових та індивідуальних консультацій;
- навчальної та технологічної практик.
Студенти відділення проходять практику в провідних закладах ресторанного господарства м. Києва, таких як Президент-готель «Київський», ресторан «Русь», готельний комплекс «Київ», їдальня Кабінету Міністрів України, їдальня Верховної Ради України та інш.
Молодший спеціаліст з даного фаху виконує спеціальні роботи, пов’язані з організацією діяльності закладів ресторанного господарства.
Молодший спеціаліст повинен знати:
-класифікацію закладів ресторанного господарства, їх характеристику;
-характеристику приміщень для обслуговування споживачів;
-види меню, вимоги до складання;
-форми та методи обслуговування, задачі підвищення якості обслуговування в залежності від споживчого попиту та контингенту;
-види попередньої сервіровки столів та їх призначення;
-основні елементи обслуговування в залі закладу ресторанного господарства;
-види роздрібної торговельної мережі, її спеціалізацію, типізацію;
-основні операції торговельно-технологічних процесів в магазині та організацію складських операцій;
-джерела товаропостачання;
-як логістика впливає на підвищення конкурентоспроможності підприємства;
-фундаментальні принципи інтегрованого підходу до менеджменту замовлень;
-основні технологічні стандарти торговельної логістики;
-сучасний рівень інформаційної та комп’ютерної культури;
-технологію роботи у мережі Internet;
-основні правила оформлення найважливіших документів, відповідні терміни з фаху для грамотного оформлення ділових паперів;
-ситуації, які пов’язані з обслуговуванням споживачів та наданням послуг;
-іноземну мову і розвивати практичні навички професійного спілкування;
-безпечні та нешкідливі умови праці, різні види небезпек на підприємствах;
-основи знань у галузі маркетингу щодо просування товарів на ринку з урахуванням задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства.
Молодший спеціаліст повинен вміти:
-вносити пропозиції щодо впровадження конкурентоспроможних видів послуг;
-організовувати робочі місця працівників залу;
-пропонувати заходи з удосконалення матеріально-технічного оснащення торговельного залу;
-вносити пропозиції щодо оформлення інтер’єру залу, реклами, музичних програм;
-організовувати і керувати роботою підлеглих, організовувати підвищення їх кваліфікації;
-вносити пропозиції щодо корегування обсягів та асортименту товарів і страв з урахуванням кон’юктури ринку;
-приймати та оформляти замовлення на обслуговування;
-консультувати споживачів з питань наявності товарів та страв в асортименті, їх якості та ціни;
-створювати комфортні умови обслуговування;
-запобігати і ліквідовувати конфліктні ситуації, що виникають під час обслуговування;
-розглядати претензії споживачів, що пов’язані з обслуговуванням та приймати обґрунтовані рішення;
-дотримуватися правил міжнародного етикету;
-враховувати специфіку і застосовувати техніку обслуговування іноземних споживачів;
-забезпечувати правові та організаційні норми охорони праці, керуючись нормативними актами;
-вносити пропозиції щодо організації, нормування праці, планування чисельності працівників, удосконалення матеріального стимулювання;
-застосовувати організаційно-розпорядчі, соціально-психологічні методи управління в роботі з персоналом;
-сприяти підвищенню рівня корпоративної культури працівників;
-проводити підготовку торговельного залу та бару до роботи в закладах ресторанного господарства;
-здійснювати попереднє сервірування столів залежно від форми обслуговування;
-проводити підготовку зони обслуговування до роботи;
-виконувати операції з підготовки товарів до продажу, дотримуючись принципів мерчандайзингу;
-здійснювати логістичні операції в торговельному залі;
-брати участь у проведенні інвентаризації товарно-матеріальних цінностей, оформляти необхідну документацію;
-виявляти попит споживачів на товари і страви шляхом спостереження для внесення пропозицій щодо формування асортименту;
-дотримуватись правил виробничої санітарії та особистої гігієни;
-застосовувати спеціальні форми обслуговування споживачів;
-запроваджувати раціональні прийоми та методи обслуговування споживачів;
-відпускати товари, подавати страви, напої та виконувати розрахункові операції;
-дотримуватись порядку ведення необхідного обліку та звітності;
-володіти технікою використання прикладних програм для забезпечення технологічних операцій;
-забезпечувати ефективне та культурне обслуговування споживачів;
-здійснювати контроль за додержанням встановлених норм обслуговування;
-контролювати дотримання правил культури обслуговування;
-контролювати виконання працівниками вказівок керівництва підприємства щодо обслуговування споживачів;
-контролювати правильність проведення розрахунків зі споживачами;
-контролювати дотримання правил охорони праці та протипожежної безпеки;
-здійснювати контроль за надходженням товарів та сировини для забезпечення
-задоволення попиту споживачів і товарообігу.
Професійні назви робіт, які здатний виконувати фахівець:
-адміністратор(господар) залу; бармен; метрдотель; офіціант; продавець непродовольчих товарів; продавець продовольчих товарів.
|