Slides, A Slideshow Plugin for jQuery
KRG NUHT
Slide 1

Приймальна комісія

  • Телефони для довідок: 529-31-51, 529-73-41
  • Телефон оперативного штабу Міністерства освіти і науки України з питань вступу до вищих навчальних закладів: 481-32-15
  • Slide 2

    Підготовчі курси: вступ та підвищення кваліфікації

  • Щодо вступу в коледж на навчання
  • Для підвищення кваліфікації на базі модшого спеціалста
  • Slide 3

    Спеціальність: 5.05170101 «Виробництво харчової продукції»

  • Молодший спеціаліст з даного фаху виконує спеціальні роботи, пов’язані з організацією діяльності закладів ресторанного господарства
  • Slide 4

    Спеціальність: 5.05170104 «Виробництво хліба, кондитерських, макаронних виробів і харчоконцентратів»

  • Найдревніша професія „пекар” та найпривабливіша - „кондитер” створили цю спеціальність
  • Slide 5

    Спеціальність: 5.14010102 «Ресторанне обслуговування»

  • Молодший спеціаліст з даного фаху виконує спеціальні роботи, пов’язані з організацією діяльності закладів ресторанного господарства
  • Slide 6

    Спеціальність: 5.03050901 «Бухгалтерський облік»

  • Молодший спеціаліст з даного фаху має можливість займати посади бухгалтера в організаціях, підприємствах та установах різних галузей діяльності всіх форм власності, бухгалтера-ревізора, бухгалтера із розрахунку цін в підприємствах ресторанного господарства
  • Slide 7

    Спеціальність: 5.05060403 «Монтаж і обслуговування холодильно-компресорних машин та установок»

  • Молодший спеціаліст може займати первинні посади: майстер; механік; технік з експлуатації та ремонту; технік-конструктор; керівник малого підприємства апарату управління; начальник дільниці
  • Example Frame

    Ресторанне обслуговування

     

    241. Готельно-ресторанна справа 

    5.14010102 "Ресторанне обслуговування"

     

    Ресторанний ринок України наближається до європейської моделі. Все більше уваги ресторани приділяють тому, щоб навіть в дрібних деталях відповідати тим високим стандартам, які надає Європа. Наш навчальний заклад пропонує вам навчання за актуальною на сьогоднішній день спеціальністю "Ресторанне обслуговування". Ця спеціальність є наймолодшою в коледжі і найбільш популярною серед абітурієнтів.

    Навчальний процес на відділенні організовується шляхом проведення:

    - лекційних, практичних, лабораторних і семінарських занять;

    - групових та індивідуальних консультацій;

    - навчальної та технологічної практик.

    Студенти відділення проходять практику в провідних закладах ресторанного господарства м. Києва, таких як Президент-готель «Київський», ресторан «Русь», готельний комплекс «Київ», їдальня Кабінету Міністрів України, їдальня Верховної Ради України, кафе «Вінігрет» та інш., а також студенти виїжджають на літню практику до санаторіїв мальовничого Криму.

    Молодший спеціаліст з даного фаху виконує спеціальні роботи, пов’язані з організацією діяльності закладів ресторанного господарства.

    Молодший спеціаліст повинен знати:

      -класифікацію закладів ресторанного господарства, їх характеристику;

      -характеристику приміщень для обслуговування споживачів;

      -види меню, вимоги до складання;

      -форми та методи обслуговування, задачі підвищення якості обслуговування в залежності від споживчого попиту та контингенту;

      -види попередньої сервіровки столів та їх призначення;

      -основні елементи обслуговування в залі закладу ресторанного господарства;

      -види роздрібної торговельної мережі, її спеціалізацію, типізацію;

      -основні операції торговельно-технологічних процесів в магазині та організацію складських операцій;

      -джерела товаропостачання;

      -як логістика впливає на підвищення конкурентоспроможності підприємства;

      -фундаментальні принципи інтегрованого підходу до менеджменту замовлень;

      -основні технологічні стандарти торговельної логістики;

      -сучасний рівень інформаційної та комп’ютерної культури;

      -технологію роботи у мережі Internet;

      -основні правила оформлення найважливіших документів, відповідні терміни з фаху для грамотного оформлення ділових паперів;

      -ситуації, які пов’язані з обслуговуванням споживачів та наданням послуг;

      -іноземну мову і розвивати практичні навички професійного спілкування;

      -безпечні та нешкідливі умови праці, різні види небезпек на підприємствах;

      -основи знань у галузі маркетингу щодо просування товарів на ринку з урахуванням задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства.

    Молодший спеціаліст повинен вміти:

      -вносити пропозиції щодо впровадження конкурентоспроможних видів послуг;

      -організовувати робочі місця працівників залу;

      -пропонувати заходи з удосконалення матеріально-технічного оснащення торговельного залу;

      -вносити пропозиції щодо оформлення інтер’єру залу, реклами, музичних програм;

      -організовувати і керувати роботою підлеглих, організовувати підвищення їх кваліфікації;

      -вносити пропозиції щодо корегування обсягів та асортименту товарів і страв з урахуванням кон’юктури ринку;

      -приймати та оформляти замовлення на обслуговування;

      -консультувати споживачів з питань наявності товарів та страв в асортименті, їх якості та ціни;

      -створювати комфортні умови обслуговування;

      -запобігати і ліквідовувати конфліктні ситуації, що виникають під час обслуговування;

      -розглядати претензії споживачів, що пов’язані з обслуговуванням та приймати обґрунтовані рішення;

      -дотримуватися правил міжнародного етикету;

      -враховувати специфіку і застосовувати техніку обслуговування іноземних споживачів;

      -забезпечувати правові та організаційні норми охорони праці, керуючись нормативними актами;

      -вносити пропозиції щодо організації, нормування праці, планування чисельності працівників, удосконалення матеріального стимулювання;

      -застосовувати організаційно-розпорядчі, соціально-психологічні методи управління в роботі з персоналом;

      -сприяти підвищенню рівня корпоративної культури працівників;

      -проводити підготовку торговельного залу та бару до роботи в закладах ресторанного господарства;

      -здійснювати попереднє сервірування столів залежно від форми обслуговування;

      -проводити підготовку зони обслуговування до роботи;

      -виконувати операції з підготовки товарів до продажу, дотримуючись принципів мерчандайзингу;

      -здійснювати логістичні операції в торговельному залі;

      -брати участь у проведенні інвентаризації товарно-матеріальних цінностей, оформляти необхідну документацію;

      -виявляти попит споживачів на товари і страви шляхом спостереження для внесення пропозицій щодо формування асортименту;

      -дотримуватись правил виробничої санітарії та особистої гігієни;

      -застосовувати спеціальні форми обслуговування споживачів;

      -запроваджувати раціональні прийоми та методи обслуговування споживачів;

      -відпускати товари, подавати страви, напої та виконувати розрахункові операції;

      -дотримуватись порядку ведення необхідного обліку та звітності;

      -володіти технікою використання прикладних програм для забезпечення технологічних операцій;

      -забезпечувати ефективне та культурне обслуговування споживачів;

      -здійснювати контроль за додержанням встановлених норм обслуговування;

      -контролювати дотримання правил культури обслуговування;

      -контролювати виконання працівниками вказівок керівництва підприємства щодо обслуговування споживачів;

      -контролювати правильність проведення розрахунків зі споживачами;

      -контролювати дотримання правил охорони праці та протипожежної безпеки;

      -здійснювати контроль за надходженням товарів та сировини для забезпечення

      -задоволення попиту споживачів і товарообігу.

    Професійні назви робіт, які здатний виконувати фахівець:

      -адміністратор(господар) залу; бармен; метрдотель; офіціант; продавець непродовольчих товарів; продавець продовольчих товарів.
    Template not found: snow1.tpl